بنیتز: نمی توانم صحبت های مدیر برنامه ها را هم کنترل کنم؛ مصدومیت ها طبیعی نیستند
متن دلخواه شما

بنیتز: نمی توانم صحبت های مدیر برنامه ها را هم کنترل کنم؛ مصدومیت ها طبیعی نیستند

 

رافا بنیتز عصر امروز پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل لوانته در کمپ تمرینی والدبباس مقابل خبرنگاران حاضر شد.

بنیتز صحبت های خود را با چند جمله در مورد رائول آغاز کرد، کسی که روز گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد:

می خواهم بهترین آرزو های خود را برای رائول ارسال کنم. او تصمیم گرفته که از دنیای فوتبال خداحافظی کند و من بهترین ها را برای او آرزو می کنم. من رابطه خوبی با او دارم و امیدوارم در آینده هم از کسب موفقیت های مشابهی که در دوران بازیگری کسب کرده بود، لذت ببرد.

 - کار کردن با رائول:

هرچیزی که باید در مورد او بگویم مثبت است. هرکاری که او در برنامه بعدی اش داشته باشد کاملاً به خودش مربوط است. من با او در مورد کار صحبت کرده ام. در حال حاضر من تیمی دارم که با آنها کار می کنم اما در آینده هرگز نمی دانید که چه خواهد شد.

- رائول و پتانسیل مربیگری:

او باهوش است و هرآنچه که برای تجزیه و تحلیل اتفاقات داخل و خارج زمین لازم باشد را در اختیار دارد. حالا به خود او بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه کار خواهد کرد.

- جایگاه احتمالی برای رائول در رئال مادرید:

در هر باشگاهی در دنیا جایی برای او وجود دارد. او یک اسطوره است، و یک پدیده و بهترین رائول می توانست در هر تیمی بازی کند.

- صحبت های مدیر برنامه های بیل:

او یک مصاحبه انجام داد و هر آنچه می خواست را گفت. جو اینجا بسیار خوب است. بازیکنان با هم رقابت می کنند اما رابطه بسیار خوبی با هم دارند. برخی به دیگران نزدیک تر هستند، اما این اتفاق همه جا رخ می دهد. اگر بگویم که کواچیچ و مودریچ خیلی خوب با هم کنار می آیند، بدیهی است که چرا - یا واران و بنزما. نمی توانم آنچه مدیر برنامه ها می گویند را کنترل کنم اما می توانم پیامی را به بازیکنانم منتقل کنم. آنها افراد باهوشی هستند و می دانند که برای پیروزی باید متحد باشند. هواداران چنین چیز هایی را نمی پسندند؛ تمام چیزی که آنها می خواهند، تمرکز ما روی کار است.

-بحران مصدومیت:

این طبیعی نیست اما چه کار می توانیم بکنیم؟ من لیست مصدومان سایر تیم ها را هم دیده ام و آنها هم بازیکنان زیادی را در اختیار ندارند. باشگاه هایی که بازیکنان خود را به تیم ملی اسپانیا فرستاده بودند با مشکلات مصدومیت مواجه شده اند. 57% مصدومیت های عضلانی که گریبان گیر بازیکنان ما شده است در تیم های ملی رخ داده و شما کار بزرگی نمی توانید در این مورد انجام دهید - یا حتی اگر مصدومیت های جراحتی بودند. اگر در ترکیب خود بازیکنان ملی پوش زیادی در اختیار داشته باشید بنابراین ریسک ها بیشتر خواهند شد؛ و اگر هفته ای دو بار بازی می کنید، دوباره خطر مصدومیت بازیکنان بالاتر خواهد رفت.

- شما اخیراً گفتید که کریستیانو رونالدو تمام ضربات ایستگاهی مستقیم تیم را خواهد زد؛ چه منظوری از این حرف داشتید؟

من تمرینات او را می بینم و او خیلی خوب این ضربات را می زند. بهره وری او در طول بازی به لحظات مشخصی بستگی دارد. اگر تأثیر گذاری او به اندازه کافی بالا نباشد، پس باید بیشتر تمرین کند.

 

http://www.axgig.com/images/76671848048145544619.jpg

 



سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی


|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب